HTML

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • Kutyi: De még mennyire vigyázok ! Képzeld el megint előről kezdeni az otthonkeresést. Brrrr... (2008.09.11. 14:12) Elvesztem de megkerültem ...
  • Cica41: Annyira jó és valós ez a történet, hogy ki kellene adni könyv formájában. A gyerekek nagyon örülné... (2008.08.09. 18:07) Belaktam
  • amcsika: ó, szegény kutyi! hogy foghattak rád ilyen szörnyűséget! pedig még én is tudom, hogy KUTYI NEM BÁN... (2008.07.30. 18:25) ÉN nem bántok macskát !
  • Cica41: Nagyon jó képek és nagyszerűek a szövegek. (2008.07.23. 06:33) Honfoglalás
  • amcsika: szia kutyi! azért csak óvatosan a cicákkal!! nagyon szép kutyus vagy, és a cicáid is aranyosak! ör... (2008.07.20. 22:11) A két fekete bestia

Linkblog

2008.07.18. 14:00 Kutyi

Beszéljünk akkor a többi lakóról is...Picur - az extra mini yorki

Így, hogy biztos már a helyem, megnyugodtam. Persze ez nem azt jelenti, hogy most már semmi nem történhet, de a gazda szava szent, ha azt mondta itt maradhatok, akkor maradok is. Épp délután hallottam hogy a főnök mamája megpróbált elhelyezni - csak hogy ne legyek itt, köszönöm nem kérek belőle, s azon sopánkodott, hogy milyen drága kutyát tartani, meg mennyi gondot jelent a kutya... Na jónak mondta :-D !

Gazdikám rögtön egy Alain Delon idézettel válaszolt (honnan szed ilyeneket nem tudom, ez a mániája): "”Aki képtelen szeretni egy kutyát, nem szereti az embereket sem.” 

Na szóval kutya marad....Vauuuuuuuuu

Nos hogy lássátok, hogy milyen környezetbe csöppentem, úgy döntöttem bemutatom a ház többi lakóját is lépésről lépésre:

Kezdjük hát fajtatársammal, a kicsi yorkival, aki mindig láb alatt van, s most leginkább egy partvisra hasonlít. Csodálom hogy még kilát a bundájából. Összsúlya jó ha van másfél kiló. Mesélte, hogy két éve - ugyanígy nyáridőben - költözött be a házba, s ha lehet őt még nagyobb ellenszenvvel fogadták a hímneműek.

Öregfiú már, majd' 10 éves, de ránézésre mindenki kölyöknek hiszi a mérete alapján. Ragaszkodik a gazdasszonyhoz, feszítővassal lehetne csak leválasztani róla...ha hazajön, rögtön ott fut a nyomában, ha leül, akkor ott ül mellette a széken, ... De ennyi és nem több... Ugatni  és morogni is csak azóta kezdett el, hogy megmutattam neki egy kutyának hogy kell viselkednie. Most már ő is fogadja a vendégeket - igaz csak tisztes távolból.

Holnap a macskákat mutatom majd be.

Vauuuuuuuuu

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://kutyi.blog.hu/api/trackback/id/tr53574244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása