HTML

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • Kutyi: De még mennyire vigyázok ! Képzeld el megint előről kezdeni az otthonkeresést. Brrrr... (2008.09.11. 14:12) Elvesztem de megkerültem ...
  • Cica41: Annyira jó és valós ez a történet, hogy ki kellene adni könyv formájában. A gyerekek nagyon örülné... (2008.08.09. 18:07) Belaktam
  • amcsika: ó, szegény kutyi! hogy foghattak rád ilyen szörnyűséget! pedig még én is tudom, hogy KUTYI NEM BÁN... (2008.07.30. 18:25) ÉN nem bántok macskát !
  • Cica41: Nagyon jó képek és nagyszerűek a szövegek. (2008.07.23. 06:33) Honfoglalás
  • amcsika: szia kutyi! azért csak óvatosan a cicákkal!! nagyon szép kutyus vagy, és a cicáid is aranyosak! ör... (2008.07.20. 22:11) A két fekete bestia

Linkblog

2008.07.20. 17:00 Kutyi

A két fekete bestia

Igaz hogy tegnapra ígértem a ház lakóinak bemutatását, de valahogy elszaladt a nap...és így mára csúszott...nem vesztettetek vele semmit.

Következzenek hát a macskák ! Elsőként a két fekete kandúr. Azért egyszerre mutatom be őket, mert ránézésre én se tudom őket mindig megkülönböztetni. Az egyik szájpadlása fekete, másiké rózsaszín - persze ezt csak akkor látni, ha az ember (khm...akarom mondani kutya) megszorítja a nyakukat. Néha megnézem...csak úgy ellenőrzésképpen, ilyenkor visítva rohannak árulkodni a gazdinak, pedig tényleg csak érdeklődésképp nézegetem, nem bántani akarom őket, ilyet nem is szabadna feltételezni rólam...

Nevük nincs. Vagy legalábbis gazdi nem adott nekik. Néha hallom a kiskan Kázmérnak hívja az egyiket, de a másik...ki tudja...MACSKA...azt ennyi.

Persze nem azért nincs nevük, mert nem szeretik őket. Sőt, véleményem szerint túlságosan el is vannak kényeztetve ! Mindent szabad ezeknek. Befekszenek az ágyba, rá a díszpárnákra, felülnek a számítógép elé...a billentyűzeten szunyókálnak - na pl. ezért se tudtam tegnap megírni a naplót...hehe

Cserébe nyarvognak, dorombolnak, hoznak egy-egy pockot, madarat...ez minden amire képesek.

Egyébként el kell ismerni jó fejek, és egész jó a kondijuk is, esténkén futunk néhány kört a ház körül, bírják a tempót. Nem tudom miért kell gazdikámnak aggódnia...amikor indul a futás, mindig rémülten kiabál:

Jaj, a macskákat nem szabad zavarni !

Pedig nem zavarom, versenyzünk...és adtam nekik 10 méter előnyt...

Vauuuuuuuuu

 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://kutyi.blog.hu/api/trackback/id/tr19576806

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

amcsika · http://amcsi.blog.hu 2008.07.20. 22:11:54

szia kutyi! azért csak óvatosan a cicákkal!! nagyon szép kutyus vagy, és a cicáid is aranyosak! örülök hogy megtaláltam a blogodat!!!
süti beállítások módosítása