HTML

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • Kutyi: De még mennyire vigyázok ! Képzeld el megint előről kezdeni az otthonkeresést. Brrrr... (2008.09.11. 14:12) Elvesztem de megkerültem ...
  • Cica41: Annyira jó és valós ez a történet, hogy ki kellene adni könyv formájában. A gyerekek nagyon örülné... (2008.08.09. 18:07) Belaktam
  • amcsika: ó, szegény kutyi! hogy foghattak rád ilyen szörnyűséget! pedig még én is tudom, hogy KUTYI NEM BÁN... (2008.07.30. 18:25) ÉN nem bántok macskát !
  • Cica41: Nagyon jó képek és nagyszerűek a szövegek. (2008.07.23. 06:33) Honfoglalás
  • amcsika: szia kutyi! azért csak óvatosan a cicákkal!! nagyon szép kutyus vagy, és a cicáid is aranyosak! ör... (2008.07.20. 22:11) A két fekete bestia

Linkblog

2008.12.25. 21:51 Kutyi

Bővült a család

Előre is elnézést mindenkitől aki kitartóan nézegette az elmúlt három hónapban az oldalt...s nem talált rajta semmi frisset. Hát igen sok izgalmas dolog nem történt, meg a suli is elkezdődött és gazdikám nem különösebben ért rá, hogy gondolataimat gépre vesse.

Az egyetlen említésre való dolog a két hónappal ezelőtti kis "kalandom" egy az utcánkban kóborló csinos, vörös kutyával történt, melyről eddig diszkréten hallgattam. Csak egy éjszaka volt...

Az utóbbi napokban azonban gazdikám előtt is nyilvánvalóvá vált, hogy valami történt azon az éjszakán...ugyanis felszedtem néhány kilót...s lassan itt az ideje hogy leadjam.

Hát hétfőn megtörtént. Megszaporodott a család. Gazdikám reggel azt mondta, hogy csak egy kiskutyám lett...a többit "elvitte a cica"...na azóta a macskáknak nincs megállásuk előttem.

Igaz ez az egy...ez gyönyörű, kiköpött az apja ! És az elmúlt három napban egyfolytában csak zabált... Mitől ilyen éhes nem tudom, de lassan már csak meglököm és odébb gurul.

Hamarosan fotót is teszünk fel, de egyelőre nem nézem jó szemmel a piszkálást, jobb ha nem nézegetnek...nehogy ő is eltünjön.

Rövidesen folytatom. Most megyek szoptatni...

Vauuuuuuuuuuuu

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://kutyi.blog.hu/api/trackback/id/tr87841837

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása