HTML

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • Kutyi: De még mennyire vigyázok ! Képzeld el megint előről kezdeni az otthonkeresést. Brrrr... (2008.09.11. 14:12) Elvesztem de megkerültem ...
  • Cica41: Annyira jó és valós ez a történet, hogy ki kellene adni könyv formájában. A gyerekek nagyon örülné... (2008.08.09. 18:07) Belaktam
  • amcsika: ó, szegény kutyi! hogy foghattak rád ilyen szörnyűséget! pedig még én is tudom, hogy KUTYI NEM BÁN... (2008.07.30. 18:25) ÉN nem bántok macskát !
  • Cica41: Nagyon jó képek és nagyszerűek a szövegek. (2008.07.23. 06:33) Honfoglalás
  • amcsika: szia kutyi! azért csak óvatosan a cicákkal!! nagyon szép kutyus vagy, és a cicáid is aranyosak! ör... (2008.07.20. 22:11) A két fekete bestia

Linkblog

2008.07.23. 18:35 Kutyi

Kutya egy idő van....

Ma többször elhangzott idehaza, hogy "Kutya egy idő van." - de vajon miért is ? Ez a hűvős, esős idő nekem se kedvencem.

"A kutyát sem verik ki ilyen időben ! " - na ez igaz . Reggel be is költöztem a gardróbba. Szinte észre sem vették olyan csöndben sunytam odabent. Néha kidugtam az orrom, körbeszaglásztam és látva ezt a nagy zuhét uzsgyi vissza a vackomba.

Egész jól elvoltam egész nap.

Amikor a macskák is beoldalogtak kicsit zaklatott lettem. Annyira idegesítőek. Mondjuk az kifejezetten tetszett amikor az egyik fekete - miután megzavartam - felült gazdikám feje tetejére...höhö, annál magasabbra már nem is mehetett volna. Ezek a macskák nem értik a tréfát !

Délután aztán gazdikám beterelt az autóba majd elindultunk. Te jó ég ! Hová visz ? Csak nem oda ahol felszedett ? Jaj nem csináltam semmi rosszat ! Gazdikám ! Jajjaj ! Vaúúúúú

( Na jó, az hogy az autó kormányát magamhoz akartam ragadni az valóban túlzás volt, de tényleg nem szeretnék utcára kerülni...)

Alig tíz perc autózás után megérkeztünk az állatorvoshoz. Őt se szeretem, de mindjárt más - kicsit megnyugodtam, s kíváncsian leselkedtem körbe...mi zajlik itt ? Megvizsgáltak, majd egy szurit kaptam a hátsómba. Hoppá...ezt nem egyeztettük előre !

Veszettség elleni oltás...hm...meg egy biléta a nyakörvemre. Meg egy tabletta valami férgek ellen...lenyomkodva a torkomon...pf...elég utálatos dolog, remélem nem jövünk vissza egyhamar.

Dokibácsi azt mondta hogy kb. két éves lehetek...biztos jól tudja...én nem emlékszem, de ha emlékezném se tudnám megmondani. Ja és szerinte rottweiler keverék vagyok...ez jó, ugye ? Vauuuuuuuuu

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://kutyi.blog.hu/api/trackback/id/tr33582187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása