HTML

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • Kutyi: De még mennyire vigyázok ! Képzeld el megint előről kezdeni az otthonkeresést. Brrrr... (2008.09.11. 14:12) Elvesztem de megkerültem ...
  • Cica41: Annyira jó és valós ez a történet, hogy ki kellene adni könyv formájában. A gyerekek nagyon örülné... (2008.08.09. 18:07) Belaktam
  • amcsika: ó, szegény kutyi! hogy foghattak rád ilyen szörnyűséget! pedig még én is tudom, hogy KUTYI NEM BÁN... (2008.07.30. 18:25) ÉN nem bántok macskát !
  • Cica41: Nagyon jó képek és nagyszerűek a szövegek. (2008.07.23. 06:33) Honfoglalás
  • amcsika: szia kutyi! azért csak óvatosan a cicákkal!! nagyon szép kutyus vagy, és a cicáid is aranyosak! ör... (2008.07.20. 22:11) A két fekete bestia

Linkblog

2008.07.26. 10:15 Kutyi

A szomszédban tolvaj járt

Tegnap reggel rendőrök jártak az utcában és kérdezgették a lakókat hogy láttak-e valami furcsát, merthogy az egyik házban besurrananó tolvaj járt. Nekem se tünt fel semmi. De hát én főként a saját házunkért vagyok felelős - ugyebár. Mindenesetre a hír hallatán úgy érzem erősödött a pozicióm, hiszen "jó a kutya a háznál" - na ez vagyok én. (A kistörpe az csak plüsjáték szobadísz.) Este látványosan le is heveredtem a lábtörlőre és nagyokat vakkantottam az arrajárókra. Hagy lássa a főnök is, hogy nekem ilyenkor kezdődik a műszak.

Meg is beszéltük a szomszéd ebbel hogy számunkra roppant előnyös egy-egy ilyen esemény. Szegénynek úgyis kifelé állt már a rúdja, mert azt mondta a gazdája, hogy "Bolond ez a kutya  - állandóan a farkát rágja!"

- Jó-jó van benne valami, dehát mit csináljon egész nap egyedül. Senki nem játszik vele, unatkozik...csak a farkát kergetheti, na néha eléri és jól beleharap...ő baja.

Én legalább zavarhatom a macskákat, futhatok egyet az utcában és még Gazdikám is játszik velem - vagy legalábbis ő így érzi, amikor délutánonként dobálja a labdát és treníroz. Ez utóbbi kész kabaré. Mindenáron meg akarja tanítani, hogy ül, meg fekszik, meg hozd ide a labdát...

Tudom én ezeket, de minek bohóckodjunk ?

A legjobb amikor már ő fekszik le és úgy mutogatja hogy ezt szeretné...na jó csak a kedvéért, meg azért a fincsi falatért amit utána ad. De mire jó ez ? Én se ugráltatom őt, igazán békén hagyhatna.

Na végre megunta...most felülök nappali őrhelyemre - egy kellemes pad a rózsalugasban - és innen szemlélem az utca forgalmát,

Vauuuuuuuuu

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://kutyi.blog.hu/api/trackback/id/tr74586290

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása