HTML

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • Kutyi: De még mennyire vigyázok ! Képzeld el megint előről kezdeni az otthonkeresést. Brrrr... (2008.09.11. 14:12) Elvesztem de megkerültem ...
  • Cica41: Annyira jó és valós ez a történet, hogy ki kellene adni könyv formájában. A gyerekek nagyon örülné... (2008.08.09. 18:07) Belaktam
  • amcsika: ó, szegény kutyi! hogy foghattak rád ilyen szörnyűséget! pedig még én is tudom, hogy KUTYI NEM BÁN... (2008.07.30. 18:25) ÉN nem bántok macskát !
  • Cica41: Nagyon jó képek és nagyszerűek a szövegek. (2008.07.23. 06:33) Honfoglalás
  • amcsika: szia kutyi! azért csak óvatosan a cicákkal!! nagyon szép kutyus vagy, és a cicáid is aranyosak! ör... (2008.07.20. 22:11) A két fekete bestia

Linkblog

2008.07.03. 16:57 Kutyi

Mi vár reám ?

Tegnap gyorsan peregtek az események. Mikor megérkeztem rögtön láttam, nem lesz egyszerű a dolgom.

A gazdasszony nagyon kedves, kis hízelkedésért már jó szemmel néz rám, de a férfinépség...pf...itt kell küzdenem a talponmaradásért.

A főnök nagyon mérges volt. Már a hazavezető utat végig puffogta.

- Mit akarsz ezzel a kutyával, minek ez nekünk, van már egy, azt se tudtad elhelyezni....

Csak türelem ! Tudjuk mi nők, hogy kell az ilyen morgós medvékkel bánni, ugyi ?

Asszonykám telefonálgatott körbe ismerőseinek:

- Kinek kell kutya...szép...izé...tacskó, - még azt se tudta megmondani miféle vagyok... letacskózott ! Kikérem magamnak ! Lehet hogy őseim között akadt olyan is...de én nem vagyok tacskó !

Amig ezzel elfoglalta magát, úgy döntöttem terepszemlét tartok. Tegnap már felfedeztem egy lyukat a sövényen - biztos a macskák járták ki, elég büdös szaga volt - s kimentem az utcára. Csak egy rövid séta ! Jobbra el.

Mondom hogy én már jártam erre...ismerős szagok, itt az egyik szomszédban egy német juhász...beköszöntem neki, tovább ....szimat, itt egy másik kis izgága corgi.

- Helló, utcabeliek leszünk...vau..vau

Na futás vissza...szegény asszonykám már kint tipródik az utcán, hogy ilyen hamar leléptem, pedig dehogy megyek el, dehogy-dehogy !

...

Előhozta megint a kiskutyát, szent egek ! Alig nagyobb mint a fejem. És ez a kis kan rámhajtott. Na szaladjunk ! Futás a kert végébe...jó hosszú, nem mondom. A kis szőrmók fut utánam. Hohó, hát itt nem lehet megállni, rögtön hátbatámad...uccu, futás vissza...Egész jól bírja...milyen kecsesen ugrál, nem is rossz a technikája...hehe

Újabb kör, még egy és még egy...na már lankad...de hosszú a nyelve ! A földig ér...és hogy liheg ! Szerintem pár órára ezt is letudtam.

Jöhetnek a macskák ! Csak a miheztartás végett, futás skacok !

Ez nem biztos hogy jó ötlet volt. A gazdasszony rémülten fut, hogy ezek a mi macskáink, őket ne bánts, na jó...most az egyszer ...höhö, de azért egy kis testmozgás mindenkinek kell !

Vauuuuuuuuuuuu

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://kutyi.blog.hu/api/trackback/id/tr5567839

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása