HTML

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • Kutyi: De még mennyire vigyázok ! Képzeld el megint előről kezdeni az otthonkeresést. Brrrr... (2008.09.11. 14:12) Elvesztem de megkerültem ...
  • Cica41: Annyira jó és valós ez a történet, hogy ki kellene adni könyv formájában. A gyerekek nagyon örülné... (2008.08.09. 18:07) Belaktam
  • amcsika: ó, szegény kutyi! hogy foghattak rád ilyen szörnyűséget! pedig még én is tudom, hogy KUTYI NEM BÁN... (2008.07.30. 18:25) ÉN nem bántok macskát !
  • Cica41: Nagyon jó képek és nagyszerűek a szövegek. (2008.07.23. 06:33) Honfoglalás
  • amcsika: szia kutyi! azért csak óvatosan a cicákkal!! nagyon szép kutyus vagy, és a cicáid is aranyosak! ör... (2008.07.20. 22:11) A két fekete bestia

Linkblog

2008.07.16. 15:24 Kutyi

Jöttem, láttam, beköltöztem...

Ma megtörtént a hivatalos bejelentés...Örökbe fogadnak. Szuper. Két hét alatt sikerült elérnem, hogy "megtűrt eb"-ből CSALÁDTAG-gá lépjek elő.

A kiskanok sem olyan utálatosak, sőt az egyik még megpróbált egzecíroztatni is. Még jó hogy nem hagyom neki ! Talán a két hét alatt ha három szót szólt hozzám. Ki kell érdemelni, hogy dirigálhasson nekem !

A gazdikám is mondogat nekem mindenféle dolgot: fekszik, ül, hozd ide... jó-jó ezt még meg is teszem, mert utána kapok mindig finom kekszet, egye fene legyen meg a kívánsága, olyan édesen tud örülni, ha valamit megcsinálok.

Tegnap azokkal a fránya macskákkal hasonlítgattak össze a kiskanok, hogy azok legalább dorombolnak. Esetleg egyet én is elengedhetek... Az íróasztal alatt odahajoltam a gazdikám lábához és "doromboltam"... kicsit furcsán vette, nem értette miért morgok, tán még meg is ijedt. Ne má' . Ez kedveskedés !

A kisyorkinak meg úgy látom kinyílt a kis csipája. Az első héten csak futott utánam szótlanul, azt hittem a cicák elvitték a hangját - no nem a nyelvét, az megvan, ott lifeg állandóan ki a kis pofájából. Ma meg már egész harcias lett. Mindenáron le akar pipálni. Ahogy jön valaki rögtön jelez, morog, vakkantgat. No elég vicces is, amikor "megszólal a partvis"... hehe, alig lát ki a szőréből.

Egyébként minden szép és jó. A függetlenségem nem akarják korlátozni - szerencsére nem erősködnek hogy pórázt aggassanak rám, és még a sövény alatti átjárót sem zárják be...na jó a kaput se mindig...így aztán délutánonként teszek egy laza sétát az utcában, s bevigyorgok a megkötött kutyákra, akik zárt kerítés mögött szolgálják a gazdájukat...

Hali fiúk, ez az igazi élet !

Vauuuuuuuuu

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://kutyi.blog.hu/api/trackback/id/tr89571073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása